Tytuł: Gimri Wiadomość wysłana przez: rdo Czerwiec 16, 2011, 18:20:51 Imię: Gimri
Nazwisko: Rasa: Krasnolud Profesja: Czeladnik Run Wiek: 43 Kolor oczu: fioletowy Kolor włosów: czarny Znak gwiezdny: Smok Miejsce Urodzenia: Karag Dum Znaki szczególne: Płeć: Mężczyzna Waga: 68kg Wzrost: 143 cm Rodzeństwo: 0 WW: [46] 51 US: 31 K: 31 Odp: 47 Zr: 20 Int: 40 SW: [37] 47 Ogd: 25 A: 1 Żyw: [13] 15 S: 3 Wt: 4 Sz: 3 Mag: [ 0 ] 1 PO: 3 PP: 2 Umiejętności: Spostrzegawczość Wycena Rzemiosło (Kowalstwo)+10 Wiedza (Krasnoludy) Zn. języka (Khazalid) Zn. języka (Staroświatowego) Czytanie i pisanie Język tajemny (krasnoludzki) Nauka (runy) Rzemiosło (płatnerstwo) Wykuwanie run Zdolności Krasnoludzki fach (+10 do rzemiosł) Krzepki (ciężki pancerz bez kar) Odporność na magię (+10 przeciw czarom) Odwaga Widzenie w ciemności Zapiekła nienawiść (+5WW vs O&G) Runa ciosu (s. 213) Runa ochrony Wyposażenie: broń: - Topór (1r) - nóż - tarcza Pancerz: - Skórzana kurta - kaftan kolczy Inne: - Narzędzia kowala run - Ubranie - sztylet (runiczny?) - plecak - koc - miska, sztućce - sznur - tarcza Kasa: 22 zk. PD: 45/445 Tytuł: Odp: Gimri Wiadomość wysłana przez: Jovaen Czerwiec 17, 2011, 18:43:01 No proszę, oto żywy dowód na to, że już wkrótce ruszamy z WFRP od nowa. :D
Podoba mi się Twoja postać, RDO. Szczególnie podoba mi się fakt, że pochodzi z zaginionej twierdzy Karag Dum i że zna słynnego szalonego inżyniera-zabójcę trolli Malakia Makaissona. Dobrze, bardzo dobrze! Myślę, że Gimri będzie dobrym materiałem na niejedną epicką historię. Prośba: popracuj nad historią postaci (bo jak na razie to... jej nie ma); nadaj Gimriemu charakter, cele, koncept jakiś, godny młodego kowala run. I koniecznie wypełnij i podeślij do mnie Kwestionariusz bohatera (link poniżej): http://www.rpg-ug.darmowefora.pl/index.php?topic=5.0 Tytuł: Odp: Gimri Wiadomość wysłana przez: whtmnk Lipiec 05, 2011, 21:24:24 na pierwszy rzut oka po sesji - ciekawa współpraca:
postać i gracz obdarzeni sporą wiedzą o świecie WH, legendach i tajemniczych stworach, co więcej tą wiedzą chętnie się dzielą :D nie mogę się doczekać, aż zaczniesz coś dla nas wykuwać! :D Tytuł: Odp: Gimri Wiadomość wysłana przez: rdo Lipiec 05, 2011, 22:31:37 O właśnie:
Coś zacznę dla Was wykuwać. dobrze że zwracasz na to uwagę, bo już o tym pomyślałem ino jeszcze zapomniałem napisać. Zakładam, że w ciągu tych kilku sesji uda mi się coś wykonać i czekam na zamówienia. Jak nie będę miał bardzo specyficznych zamówień, to spróbuję zrobić jakiś miecz n.p. dla Ciebie (najwyższej jakości (o ile się dorwę do stosownego warsztatu!) z n.p. runą szybkości (efekt tymczasowy to byłaby dodatkowa karta do inicjatywy na jedną walkę w obecnych zasadach, tak Jov?) ) Teoretycznie zacząć powinienem od czegoś dla kapłana :) I na pewno coś dostanie (Tromm, przejrzyj sobie te zasady jak chcesz jakiś specyficzny magiczny przedmiot) - warunkuje to specyficzny sojusz między krasnoludami a kultem Sigmara. === Zaktualizowana rozpiska. Za 100PD wykupuję (mam na liście) Naukę (Historia) - zwłaszcza że nie mając jej wpisanej cośtam się o Fimirach dowiedziałem ;-) (można przyjąć, że Gimri na razie bardziej zakuwał niż wykuwał cokolwiek ;-) ) Imię: Gimri Nazwisko: Rasa: Krasnolud Profesja: Kowal Run Wiek: 60 Kolor oczu: fioletowy Kolor włosów: czarny Znak gwiezdny: Smok Miejsce Urodzenia: Karag Dum Znaki szczególne: Płeć: Mężczyzna Waga: 75kg Wzrost: 144 cm Rodzeństwo: 0 WW: [46] 51 US: 31 K: [31] 36 Odp: [47] 52 Zr: 20 Int: [40] 50 SW: [37] 52 Ogd: 25 A: 1 Żyw: [13] 15 S: 3 Wt: 4 Sz: 3 Mag: [ 0 ] 2 PO: 3 PP: 2 Umiejętności: Spostrzegawczość Wycena Rzemiosło (Kowalstwo)+10 Wiedza (Krasnoludy) Zn. języka (Khazalid) Zn. języka (Staroświatowego) Czytanie i pisanie Język tajemny (krasnoludzki) Nauka (runy) Rzemiosło (płatnerstwo) Wykuwanie run Nauka (historia) Zdolności Krasnoludzki fach (+10 do rzemiosł) Krzepki (ciężki pancerz bez kar) Odporność na magię (+10 przeciw czarom) Odwaga Widzenie w ciemności Zapiekła nienawiść (+5WW vs O&G) Runa ciosu (s. 213) Runa szybkości Runa przeznaczenia Wyposażenie: broń: - Młot jednoręczny opatrzony Mistrzowską Runą Rzutu ;-) - Topór (1r) - Rapier - Nóż - Tarcza - Pistolet Pancerz: - Skórzana kurta - kaftan kolczy Inne: - Odznaka zakonu gryfa - Narzędzia kowala run - Ubranie - sztylet (runiczny?) - plecak - koc - miska, sztućce - sznur - tarcza Kasa: 22 zk. PD: 1400/1400 == Obrazek zrobiony na początku sesji ;-) (http://mzg.rootnode.net/2011-07-05-225814.jpg) == Kwestyonaryusz wypełniłem. == PS.: za 200 PD (muszę rozwinąć Magię do poziomu 2 i kupić zdolność "Runa Przeznaczenia") będę mógł robić fajne amulety szczęścia (mechanicznie: pozwalające ignorować w całości obrażenia z jednego ciosu zadającego krytyczne obrażenia). Amuleciki te są jednorazowe, ale ich zrobienie będzie mi zajmowało około półtorej godziny na sztukę, więc mógłbym ich jakąśtam serię zrobić po dwie-trzy sztuki na każdą osobę w drużynie. Tytuł: Odp: Gimri Wiadomość wysłana przez: Tromm Lipiec 06, 2011, 12:54:11 Fajny ten dłorf, ale nieco za mało masywny chyba :) Poza tym skoro to kowal to gdzie upierdzielony fartuch i młot? :)
Tytuł: Odp: Gimri Wiadomość wysłana przez: whtmnk Lipiec 06, 2011, 13:11:49 młotem.. rzuca!:D
to daje kowalom nowe możliwości - wykuwanie na odległość, albo np: kowalstwo korespondencyjne! co Wy na to? : P Tytuł: Odp: Gimri Wiadomość wysłana przez: rdo Lipiec 07, 2011, 02:23:13 kucie na dystans to dobra sugestia :)
Tromm: Gimri masę sukcesywnie zwiększa odkąd wyrwał się z Karag Dum, więc będzie dobrze, bez obaw :) A fartuch jest w kuźni ;-) Tytuł: Odp: Gimri Wiadomość wysłana przez: Jovaen Lipiec 08, 2011, 17:11:44 Hej, fajny ten rysunek. :D Teraz widzę, że mamy w drużynie... rasowego rewolwerowca. Jakbyśmy grali w Deadlands. Jovaen klika "Lubię to!". ;)
Te okulary są ciut przegięte; krasnoludzkiego kowala/inżyniera/inszego wyrobnika widziałbym raczej w jakichś kozackich goglach (patrz niżej); no, ale gogle to kanon, a taka wizja jest... ciekawa. :P (http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/images/conceptart/dw_armor_engineer02.jpg) Jak nie będę miał bardzo specyficznych zamówień, to spróbuję zrobić jakiś miecz n.p. dla Ciebie (najwyższej jakości (o ile się dorwę do stosownego warsztatu!) z n.p. runą szybkości (efekt tymczasowy to byłaby dodatkowa karta do inicjatywy na jedną walkę w obecnych zasadach, tak Jov?) ) Jak najbardziej; dobra interpretacja. ;) Bawcie się w kucie, dajmy Gimriemu się wykazać, nim nas opuści. A może jednak do tego nie dojdzie...? Bo cholernie podoba mi się ta postać, i będzie bardzo szkoda wysłać go gdzieś na front i co najwyżej opisać potem w Kronikach, że zrobił to czy tamto, względnie przerobić go na NPC-a... Tytuł: Odp: Gimri Wiadomość wysłana przez: rdo Lipiec 21, 2011, 23:12:44 Dzięki Wam za bardzo fajne z mojej perspektywy 3 sesje. A Gimri? Gimri będzie walczył z Chaosem na innym odcinku. Ma nadzieję, że przyczyni się w jakiś choćby sposób do utopienia któregośtam hrabiego - w końcu obiecał to Kasparowi. A w wolnym czasie? W wolnym czasie wykona jakiś miecz +1 ;-) I kiedyś do gry wróci :) / zaktualizowałem kartę.
|