O właśnie:
Coś zacznę dla Was wykuwać. dobrze że zwracasz na to uwagę, bo już o tym pomyślałem ino jeszcze zapomniałem napisać. Zakładam, że w ciągu tych kilku sesji uda mi się coś wykonać i czekam na zamówienia.
Jak nie będę miał bardzo specyficznych zamówień, to spróbuję zrobić jakiś miecz n.p. dla Ciebie (najwyższej jakości (o ile się dorwę do stosownego warsztatu!) z n.p. runą szybkości (efekt tymczasowy to byłaby dodatkowa karta do inicjatywy na jedną walkę w obecnych zasadach, tak Jov?) )
Teoretycznie zacząć powinienem od czegoś dla kapłana
I na pewno coś dostanie (Tromm, przejrzyj sobie te zasady jak chcesz jakiś specyficzny magiczny przedmiot) - warunkuje to specyficzny sojusz między krasnoludami a kultem Sigmara.
===
Zaktualizowana rozpiska. Za 100PD wykupuję (mam na liście) Naukę (Historia) - zwłaszcza że nie mając jej wpisanej cośtam się o Fimirach dowiedziałem ;-)
(można przyjąć, że Gimri na razie bardziej zakuwał niż wykuwał cokolwiek ;-) )
Imię: Gimri
Nazwisko:
Rasa: Krasnolud
Profesja: Kowal Run
Wiek: 60
Kolor oczu: fioletowy
Kolor włosów: czarny
Znak gwiezdny: Smok
Miejsce Urodzenia: Karag Dum
Znaki szczególne:
Płeć: Mężczyzna
Waga: 75kg
Wzrost: 144 cm
Rodzeństwo: 0
WW: [46] 51
US: 31
K: [31] 36
Odp: [47]
52Zr: 20
Int: [40] 50
SW: [37] 52
Ogd: 25
A: 1
Żyw: [13] 15
S: 3
Wt: 4
Sz: 3
Mag: [ 0 ]
2PO: 3
PP: 2
Umiejętności:
Spostrzegawczość
Wycena
Rzemiosło (Kowalstwo)+10
Wiedza (Krasnoludy)
Zn. języka (Khazalid)
Zn. języka (Staroświatowego)
Czytanie i pisanie
Język tajemny (krasnoludzki)
Nauka (runy)
Rzemiosło (płatnerstwo)
Wykuwanie run
Nauka (historia)Zdolności
Krasnoludzki fach (+10 do rzemiosł)
Krzepki (ciężki pancerz bez kar)
Odporność na magię (+10 przeciw czarom)
Odwaga
Widzenie w ciemności
Zapiekła nienawiść (+5WW vs O&G)
Runa ciosu (s. 213)
Runa szybkości
Runa przeznaczeniaWyposażenie:
broń:
- Młot jednoręczny opatrzony Mistrzowską Runą Rzutu ;-)
- Topór (1r)
- Rapier
- Nóż
- Tarcza
- Pistolet
Pancerz:
- Skórzana kurta
- kaftan kolczy
Inne:
- Odznaka zakonu gryfa
- Narzędzia kowala run
- Ubranie
- sztylet (runiczny?)
- plecak
- koc
- miska, sztućce
- sznur
- tarcza
Kasa:
22 zk.
PD: 1400/1400
==
Obrazek zrobiony na początku sesji ;-)
==
Kwestyonaryusz wypełniłem.
==
PS.: za 200 PD (muszę rozwinąć Magię do poziomu 2 i kupić zdolność "Runa Przeznaczenia") będę mógł robić fajne amulety szczęścia (mechanicznie: pozwalające ignorować w całości obrażenia z jednego ciosu zadającego krytyczne obrażenia). Amuleciki te są jednorazowe, ale ich zrobienie będzie mi zajmowało około półtorej godziny na sztukę, więc mógłbym ich jakąśtam serię zrobić po dwie-trzy sztuki na każdą osobę w drużynie.