Geometria tego logo nie jest sprawą prostą. Użyte do jego budowy elementy
muszą zostać wybrane w przemyślany sposób:
a) mamy gwiazdę chaosu, w oryginale 8 ramion wychodzących z okręgu
b) założeniem (moim) jest wplecenie do motywu tej gwiazdy (symbolizującej
przeciwieństwo stałości, czyli też: różnorodność, o której podkreślenie tak mocno
walczą niektórzy) znak, a raczej wrażenie obecności kości do gry, jako symbolu RPG’ów.
b’) użycie kości wewnątrz znaku:
- jedyną kością jaką zna cały świat - i w ten czy inny sposób kojarzy ją z tymi
czy innymi grami jest k6
- kości o większej ilości ścianek, są ciężkie do zidentyfikowania przez postronne osoby,
nawet gdy nie występują w formie zgrafizowanej (tylko nerdy jak my widząc konkretną
kość są w stanie od razu krzyknąć ”hej patrz, to k-cośtam!”)
- grafizacja poszczególnych kości wraz z kontrą wygląda następująco:
- gdzie:
*tylko k6 posiada tzw. oczka
*powstałe kształty nie są już kojarzone z kośćmi, a jedynie z figurą geometryczną
c) jedyną kością jaką można wykorzystać do budowy znaku w oparciu o kość, jest kość k6
- obrys kości k6 w interesującym nas rzucie to sześciokąt
- gwiazda chaosu ma ramion 8
- 6 ≠ 8
- możliwe rozwiązania:
* nagięcie ramion do kształtu nadrzędnego
* rezygnacja z 2 ramion
* wpisanie kostki k6 w okrąg
*jebać kształty! wpiszmy 8 ramion w 6 boków, po co komu geometria?
*tarcza
*wasze propozycje?
osobiście skłaniam się ku wersji 1, albo 3.
przemyślcie i napiszcie w oparciu o jaki kształt stworzyć logo, biorąc pod uwagę,
że to co widzicie będzie dopiero niszczone/teksturowane/robione na klimatyczne
po wyborze JEDNEJ wersji. Jak Tromm napisał, mam co robić, więc 3 osobnych
skończonych logo robić raczej nie będę.
jeżeli coś ustalimy to kolejna sprawa będzie dotyczyła kształtu strzałek w gwieździe : )