RPG@UG: Forum Gier Fabularnych Uniwersytetu Gdańskiego
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Dead but dreaming
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zachariasz  (Przeczytany 943 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Delial
Wtajemniczony kultu
**
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 177



Zobacz profil WWW
« : Styczeń 12, 2011, 16:42:39 »

Moje alter ego z sesyj DnD prowadzonych w jeszcze niedalekiej przeszłości przez Mirandę:)

Zachariasz

Zimno. Na Północy jest zimno. Bardzo zimno. Przeraźliwie zimno. Mam futrzany płaszcz, futrzane spodnie, futrzane skarpety i futrzane gacie które uwierają mnie w dupę! I wciąż mi zimno! Kurwa! Oto jestem zadupiu świata, gdzie wszystko jest obsrane na biało. Co ja tu robię do cholery?!

"Zostań bardem Zachariaszu! Orfeuszem naszych czasów. Będziesz przemawiał do kamieni, a one będą ożywać. Wyrusz w świat, jest pełen dziwów wartych zobaczenia." - Tak mawiał mój Stary, przesiadując całymi dniami w portowych tawernach których nie brakowało we Wrotach Baldura. Stary pił odkąd pamiętam, nigdy nie trzeźwiał, nigdy nie miewał kaca. Umarł pijany, dławiąc się własnymi rzygowinami. Podły koniec. Tak kończy się historia jednego z największych muzycznych talentów na Wybrzeżu Mieczy. Historia która nawet dobrze się nie zaczęła. Ucięli mu rękę. Skurwysyny. "Nie jest źle, jedną ręką wciąż można wiele zwojować...", oto przykład poczucia humoru złodziejskiej gildii. Dlaczego? Bo nie chciał płacić "opłaty scenicznej". "Za co ja mam wam niby płacić? Będziecie mi w chórkach występować?" "Będziemy Ci klaskać". "A jak nie zapłacę?". "To nie będziesz miał czym klaskać". Nie zapłacił...i zapłacił, nawet przepłacił. Wierzył w prawo. Gildia Złodziejska też wierzyła w prawo. Prawo wierzyło w brzdęk monet. Modły mieli podobne. "Chrońcie nas!". Wiecie jak to jest z modlitwami, niektóre są wysłuchane, a inne nie, to zależy od tego, jak bardzo wierzysz. Gildia wierzyła bardziej.

Po śmierci Starego okazało się, że nie tylko był wartościowym artystą ale i prorokiem.

Zostałem bardem. Mówiłem do kamieni. A one ożywały. Dziwy. Do przygotowania tego niezwykłego zaklęcia, potrzebujemy paru składników. Kamień, sznur, most, rzeka i człowiek. Przywiązujemy gościa do kamienia, wymawiamy magiczną formułę "Płyń" po czym rzucamy kamień do rzeki. Kamienie są niesamowicie rozmowne, możesz pytać o co zechcesz, usłyszysz wszystkie odpowiedzi. Właściwie to nawet śpiewają...tak, chodź refren jest zawsze ten sam, nieco monotonny - "Boże. Nie!", "Nie możesz mi tego zrobić", "Proszę! Nie!". Niestety, kamienie się nie słuchają i nigdy nie wypływają. Wiem co mówię, próbowałem nieraz i to wszystko bez użycia zwoju depetryfikacji. This is kind of magic!

Tak więc...właściwie to jestem rzeźbiarzem. Pracuje w kamieniu. Wydobywam z niego...treść. Pracuję na zamówienie. Ludzie przynoszą mi kamienie, a ja w nich rzeźbie. Czasami sam jakieś znajduję. Nie zamykam się na inne formy przekazu. Uważam, że dialog to podstawa.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zachariasz, Bard, 5level, neutralny zły.

cd BIO nastąpi...

A zamieszczę "kartę" swojej postaci, tak sobie, bez celu i powodu:)
Braki będę uzupełniał. Jeżeli ktoś widzi jakieś nieścisłości, dajcie mi znać.

Zachariasz
Poziomy:
Bard:6
Zabójca:3

Siła 10 (0)
Zrę 18 (+4)
Kon 10 (0)
Int 16 (+3)
Roz 10 (0)
Cha 18 (+4)

Bazowy Atak: +6
Rzuty obronne:
Wytrzymałość:+3
Refleks: +12
Siła Woli: +6

Inicjatywa 4

Atak w walce wręcz: +6
Atak w walce dystansowej: +10

KP:19=10+4+1*+4
10 - bazowa
4 - premia za zręczność
1 - bonus od MG
4 - pancerz Studded Leather Armor+1 (sorry, ale te polskie skórznie ćwiekowane to rażą mnie okrutnie)


Atuty:
- Finezja w broni (Premia ze zręczności stosowana do ataku, w rzutach na trafienie, do broni lekkiej)
- Skupienie na broni (Krótki miecz, +1 do ataku)
- Więcej Pieśni Barda (+4 użycia na dzień)

PŻ:6+10**+8K6
10**- premia od GM

Umiejętności:
(znów nie ogarniam tych polskich odpowiedników)
- Appraise: 4
- Balance: 5
- Bluff: 11
- Climb: 1
- Con: 4
- Craft: 0
- Dec.: 4
- Disguise: 8
- Escape Art.:5
- Gather Inf: 7
- Hide: 12
- Jump:1
- Wiedza: 5 (dotyczy wszystkich aspektów, a więc, 5 rang w każdej dziedzinie: arcana, architecure and buildings, dungeon, geography, planes, history, local, nature, nobility, religion - daje różne premie)
- Listen: 4
- Move Sil.:12
- Swim: 1
- Tumble:5
- Use MD:8
- Disable D.:4
- Forgery: 4
- Handle Animal:5
- Heal: 1
- Intimidate: 12 (:>)
- Open Lock: 5
- Ride: 5
- Search: 6
- Spot: 4
- Use Rope:5
- Slight Hand:5
- Diplomacy: 9
- Perform: 7

INNE:
Wiedza Bardów
Biegłość w lekkich pancerzach, tarczach(ale bez pawęży)
Biegłość w broniach lekkich plus, rapier, długi miecz i coś tam jeszcze. Oraz wszystkie kusze bez samopowtarzalnej.
Suggestion, Fascinate, Inspire Courage, Inspire Competence
Death Attack
Poison Use
Sneak Attack:2D6

Flaw:
Merciless - DC15+ 1/2HD will save to not kill surrendering or helpless enemy:]

Ekwipunek:
Z godnego uwagi:
Krótki Miecz+1,+1K6 ogień, widmowość
Wspomniany pancerz
Płaszcz Cienia (nie pamiętam właściwości, ale generalnie zajebisty)
Łuk Magiczny - zamiast strzał, mamy magiczną energię 2K6 obrażeń
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

patrzdz polskierpg radarodzicowsp289 monsters ads