RPG@UG: Forum Gier Fabularnych Uniwersytetu Gdańskiego

RPG => Świat Mroku => Wątek zaczęty przez: Jovaen Luty 11, 2011, 19:18:06



Tytuł: Świat Mroku - Jak gramy?
Wiadomość wysłana przez: Jovaen Luty 11, 2011, 19:18:06
Tak, dopuszczam mieszanie systemów i konwencji. Przyznaję, że bardzo zależy mi na dodaniu do standardowego Świata Mroku szczypty lovecraftowskiego Zewu Cthulhu - w końcu te konwencje i tak doskonale się mieszają. Tak, to już jest właściwie przesądzone ;) Jeżeli chodzi o klimat/czas - it's up to you. Jeżeli powyższa lista jest niewystarczająca, to dodajcie jakieś propozycje od siebie.

Ja proponuję opcję #4. To dość autorska konwencja, bliska memu sercu. Pomyślcie tylko... Krzyż kontra półksiężyc kontra stare religie Wschodu, ponure piaski pustyni, samotne kasztele krzyżowców, zagubione miasta i nekropolie, pełzające koszmary z pradawnych eonów... Kto wiem, może spotkanie nawet Abdula al-Hazreda, niesławnego autora Necronomiconu? :)


Tytuł: Odp: Świat Mroku - Jak gramy?
Wiadomość wysłana przez: Abaddon Luty 11, 2011, 19:32:06
Zaznaczyłem #3 - "Wampir"/"Wilkołak"/"Mag" w Mrocznych Wiekach (średniowiecze) - ciemnota, zabobon, strach, wioski, zamki, rycerze, a do tego nasze "stwory"... Według Jovaena - drugi WFRP... może i tak, ale dla mnie to brzmi dużo lepiej niż wampiry itd. w nowszych czasach, biegające z bronią palną i walczące z oddziałami łowców wampirów ubranymi w kamizelki kuloodporne... A do tego, odwalisz coś w Średniowieczu i zobaczy to strażnik -> zabijasz strażnika i po problemie, nawet trupami nikt się zbytnio nie przejmie. Odwalisz coś w nowszych czasach... policja, wojsko, łowcy wampirów i generalnie pospolite ruszenie i nagonka na nas.

O opcji #4 - "Zew Cthulhu" + "Wampir"/"Wilkołak"/"Mag" w czasie krucjat, na Bliskim Wschodzie pisałem z Jovaenem i przyznaję, że wydaje mi się to trochę dziwne, ale z drugiej strony kusi :D i może być całkiem ciekawe. Poza tym opis tej opcji powyżej brzmi już jak zarys jakiejś koncepcji, więc może niedługo dałoby się zacząć grać... ;? Zresztą, poza Cthulhu te 2 opcje mogą się zazębiać, a dla mnie i tak w tej kwestii ważniejszy jest czas, a nie miejsce i klimat.

W skrócie - opcja 3-4, chociaż zaznaczyłem 3.


Tytuł: Odp: Świat Mroku - Jak gramy?
Wiadomość wysłana przez: Tromm Luty 18, 2011, 12:18:13
Zagłosowałem na klimaty Cthulhu, odpowiada mi bardzo pomysł pomieszania go z WoDem. Łobacymy, co z tego wyjdzie.


Tytuł: Odp: Świat Mroku - Jak gramy?
Wiadomość wysłana przez: Jovaen Luty 18, 2011, 13:29:18
Zapowiada się klasycznie. Ale może przez wzgląd na Abaddona (który usilnie lobbował za klimatami fantasy) wprowadzę jakieś elementy skakania w czasie? Bramy między-wymiarowe? :D Jeżeli byłby to Mag to wszystko jest możliwe...


Tytuł: Odp: Świat Mroku - Jak gramy?
Wiadomość wysłana przez: Abaddon Luty 18, 2011, 19:37:49
Wydaje mi się to trochę dziwne ;p, co zresztą już raz ci mówiłem, ale jak chcecie  ;).


Tytuł: Odp: Świat Mroku - Jak gramy?
Wiadomość wysłana przez: bodysnatcher! Maj 17, 2011, 19:07:22
Reanimujemy temat? Ktoś chętny na granie, kiedy miną już okropności sesji?


Tytuł: Odp: Świat Mroku - Jak gramy?
Wiadomość wysłana przez: shg Maj 17, 2011, 20:59:22
Ja chętny kiedykolwiek.
Zaznaczyłem opcję #1. Nie zależy mi na jakichś modyfikowanych klimatach, ale też nie przeszkadza mi jeśli tak wolicie.


Tytuł: Odp: Świat Mroku - Jak gramy?
Wiadomość wysłana przez: AlexRiven Luty 12, 2012, 03:07:58
ja też bym pograł :) najbardziej mi się widzi wampir w średniowieczu, ale może być też mag w XX wieku


Tytuł: Odp: Świat Mroku - Jak gramy?
Wiadomość wysłana przez: Jovaen Luty 13, 2012, 17:43:46
W takim razie - wskakuj tutaj!
http://www.rpg-ug.darmowefora.pl/index.php?topic=283.msg2374#new

Naszym MG od Świata Mroku jest BlizZ, który zamierza prowadzić Maga. :) Z Tobą, to będą już 2 osoby w drużynie (a tak już da się grać); jest i szansa na trzeciego gracza - a wtedy Świat Mroku na naszym Forum w końcu wystartuje! 8)


Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

gom brazylia2014 wartune wht-ex-is-scam foside