RPG@UG: Forum Gier Fabularnych Uniwersytetu Gdańskiego
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Dead but dreaming
 
  Pokaż wiadomości
Strony: [1] 2
1  Offtopic / Nie tylko RPG / Odp: BG3? : ) : Marzec 13, 2012, 06:21:08
Podobno mają odświeżyć tylko wygląd BG II i zmienić trochę rzeczy ale zasadniczo to chyba będzie to samo - to oczywiście tylko pogłoski, a nie fakt ale jakby zrobili BG III - to by było coś
2  RPG / Sesje / Odp: Sesja przerywnik - D&D 4.0 : Marzec 02, 2012, 11:58:55
To może zróbmy tak, że jak byś zdecydował się na prowadzenie czegoś trwalszego to daj znać - chętnie bym spróbował sił z edycją 4.0.
I w sumie jak tak gracie to nie chciałbym jakoś przebiegu zakłócić nagłym pojawieniem się nowego gracza.
Muszę postudiować jeszcze trochę podręczniki do 4.0. bo nawet dużo ich pościągałem.
3  RPG / Sesje / Odp: Sesja przerywnik - D&D 4.0 : Marzec 01, 2012, 09:01:23
Tak się zastanawiam czy znalazłoby się w Twojej kampanii jeszcze jedno miejsce??? Dopiero teraz zauważyłem, że ktoś podjął się prowadzenia sesji.
Mam wieloletnie doświadczenie w 3,5 i mam nadzieję, że to nie spaczyło mnie na nową edycję. Jakby co daj znać. Najchętniej gram kapłanami i ewentualnie tu też spróbował bym swych sił w tej profesji.
4  Organizacyjne / Ogłoszenia i rozwój Forum / Odp: Współpraca z AKF "Sigmar" : Październik 11, 2011, 07:17:53
Zabrakło mi Veldrina na posiedzeniu... Wciąż nie udało nam się zderzyć w realu. Smutny Vel, co się stało, że nie było Cię tam, gdzie się umawialiśmy?

Wiem, sorry ale w piątek spiłem się jak mała dziwka i ledwie starczyło mi mocy aby ponownie zmaterializować się na polu bitwy... jakbyś organizował jeszcze jakieś spotkania to daj znać
5  Organizacyjne / Ogłoszenia i rozwój Forum / Odp: Współpraca z AKF "Sigmar" : Wrzesień 28, 2011, 08:34:29
Jeśli byłoby możliwe to wolałbym się gdzieś spotkać np. pod którymś z wydziałów na przymorzu i pojechać tam - bo ja nie jestem tutejszy i nie specjalnie znam się na komunikacji miejskiej Gdańska
Chyba, że wam to nie odpowiada - nie jestem niezbędnym elementem delegacji więc jak co to spoko...
6  Organizacyjne / Ogłoszenia i rozwój Forum / Odp: Współpraca z AKF "Sigmar" : Wrzesień 22, 2011, 09:57:59
Ja sarkastyczny... gdybym miał uczucia, byłyby zranione.. Język

Mi też ten "Sigmar" podpadł... ale tu chodzi o Greater Good" więc pieczołowicie odłożę ten foch na bok - jakiś termin najazdu został już wyznaczony?
7  Organizacyjne / Ogłoszenia i rozwój Forum / Odp: Współpraca z AKF "Sigmar" : Wrzesień 19, 2011, 15:54:33
O delegacja się zbiera... wybornie ja też chcę do niej dołączyć jeśli jest wolne miejsce priesta...
8  RPG / Dungeons & Dragons / Odp: Informacje sesyjne : Wrzesień 11, 2011, 14:16:48
Poczytałem Podręcznik Gracza i nie takie to skomplikowane jak sobie wyobrażałem - no pozostaje kilka znaków zapytania ale mam nadzieję, że mi wszystko wyjaśnisz.
Jak co gram kapłanem i potem battlepriest...
9  RPG / Dungeons & Dragons / Odp: Informacje sesyjne : Wrzesień 08, 2011, 08:02:37
Ja to ogólnie jestem starym prykiem co wydał wszystkie punkty biegłości na wersję 3,5... no ale ochota poekspienia sobie strasznie ciągnie mnie ku sesjom - zawsze można spróbować.
To muszę trochę zerknąć do podręczników jak tam w ogóle się postacie tworzy... i rożne takie.
Czy będzie jakieś spotkanie potencjalnych graczy... 
10  RPG / Relacje z sesji / Odp: Księga Cytatów : Wrzesień 02, 2011, 06:14:22
To z moich nie tak dawnych sesji:
Brandon (wampir-elf) pojmany przez elfy na chwilę przed spaleniem na stosie; event śledzi miejscowa społeczność elfów:

Główny kapłan: Twoje ostatnie słowa obrzydliwa bestio zanim spotka Cię sprawiedliwość.
Brandon: Co z was za potwory - przyprowadzacie dzieci na egzekucję
11  RPG / Dungeons & Dragons / Odp: Informacje sesyjne : Sierpień 31, 2011, 12:02:47
Dzizus edycja 4.0 - godne podziwu, że ją proponujesz. Dla mnie to jest taki bullshit, że masakra - kiedyś próbowałem to obczaić tak żeby iść z duchem czasu ale się nie dało.
To chyba jakieś chaotic retarded postacie wymyślały i wyszły z założenia: a spierdolmy coś co dobrze działało żeby sprzedać kilka nowych podręczników.
Jeśli naprawdę to czaisz to respekt.

Jakbyś robił kampanię w 3,5 dla Faerunu to piszę się na to...
12  RPG / Dungeons & Dragons / Odp: Informacje sesyjne : Styczeń 31, 2011, 10:47:03
Jeszcze mi się kilka ważnych rzeczy przypomniało:

Nie mogą być związani z Shar czy Cyrikiem; nie mogą wykorzystywać magii cienistego splotu

Poszukiwacze przygód potrzebują także ekwipunku codziennego użytku, o którym nie powinni zapominać bo często brakuje go w krytycznej sytuacji

Postacie powinny pamiętać aby chronić się przed upałem lub mrozem

Wymagania do ewentualnych klas prestiżowych powinny być uwzględniane przy rozwoju postaci
13  RPG / Dungeons & Dragons / Informacje sesyjne : Styczeń 26, 2011, 16:54:41
Kampania: Faerun; cztery moduły toczące się na obszarze Morza Księżycowego, Cormyru, Cienistej Doliny i Anauroch

Poziom: 4 (lub stworzenie z wyrównywaczem poziomu - tak żeby w sumie było 4; nie drowy)

Rozmiar: maksymalnie średni (preferowany zakres)

Atrybuty: sposób rozdziału punktów zgodny ze standardowym kupowaniem (Podręcznik Mistrza Podziemi str. 169); premiowe 2 punkty dodawane do jednego z atrybutów

Atuty: jeden premiowy atut (postać musi spełniać wymagania by go mieć)

PW: premiowe 10 pw

Umiejętności: liczba umiejętności zgodna z zestawem początkowym dla każdej z klas; podczas kampanii przydadzą się takie umiejętności jak Zbieranie informacji, Dyplomacja, Blef, Wyczucie pobudek, Wiedza (różne rodzaje np. religia, tajemna, plany); także Sztuka przetrwania jest dobrą inwestycją
 
Fundusze: premiowe +5 000 sz do normalnych wynikających z poziomu

Jedzenie i picie: postacie muszą regularnie jeść i pić (jeśli postacie nie będą tego robiły to będą miały kary - zwsze musicie być nażarci) – mądrym posunięciem będzie zakup pierścienia wyżywienia

Czary: postać musi mieć komponenty do czarów, których wartość została podana lub są wyjątkowo rzadkie

Pieniądze: do 5 000 sztuk nie mają wagi; potem ważą normalnie

Magiczny tatuaż: z uwagi na fakt, iż tworzycie bandę najemników (tak by mi fabularnie najbardziej leżało jak byście się znali) możecie sobie wybrać magiczny tatuaż będący znakiem rozpoznawczym waszej bandy (wszyscy członkowie muszą mieć taki sam tatuaż; jego lokalizację pozostawiam wam):
1.   premia z odporności +2 do jednego rzutu obronnego
2.   premia ze szczęścia +1 do testów ataków
3.   premia z odbicia +1 do KP

Charakter: określony liczbowo; każde zachowanie ma wpływ na modyfikacje poszczególnych składowych charakteru

Postacie pozbawione widzenia w ciemnościach powinny pamiętać o odpowiednim oświetleniu w nocy lub zakupie magicznych przedmiotów umożliwiających widzenie w takich warunkach
14  RPG / Rekrutacja / Odp: Nowi ludzie, nowe pomysły na rozwój Forum : Styczeń 17, 2011, 08:58:30
Tak tak niech już rusza sesje bo ja już mam z wolna dość mistrzowania moim graczom (trochę mam wrażenie, że nie doceniają ile trudu trzeba włożyć w przygotowania) - nawet już rozmyślałem nad postacią i coś wykoncypowałem no chyba, że to kompletnie do rozgrywki nie będzie pasowało...
Wiem, że to może za wcześnie jeszcze ale chciałem podpytać nowego MG Deliala czy może jakieś ogólne założenia swoich sesji zdradzić - czy to kampania dla samych paladynów? gdzie będzie się działa - Faerun czy inny świat? jakieś ograniczenia co do postaci? 
15  RPG / Rekrutacja / Odp: Nowi ludzie, nowe pomysły na rozwój Forum : Styczeń 13, 2011, 09:10:54
Uuu nowy DnD Master z pomysłem na kampanię - zachęcająco to brzmi ...
Jakby co dysponuję szerokim repertuarem podręczników do D&D.
Strony: [1] 2

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

sherwood gry mustangsplock ganghg phacaiste-ar-mac-tire