RPG@UG: Forum Gier Fabularnych Uniwersytetu Gdańskiego
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Dead but dreaming
 
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Mag Wstąpienie  (Przeczytany 6380 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
BlizZ
Akolita kultu
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19



Zobacz profil
« : Grudzień 08, 2011, 20:23:48 »

Hej. Zważywszy, że jestem tu nowy, czuję że wypada się przywitać.
Cześć!

Kierowany dawnym afektem kupiłem niedawno podręcznik do starego Maga i myślę nad planem/szkicem kampanii. Zważywszy że studiuję na UG a to forum RPG-UG, chciałbym zrobić pewne rozeznanie - czy ktoś z was byłby zainteresowany grą ?
Nie jestem najlepszym MG i mam tego świadomość, choć z drugiej strony znam gorszych Chichot Chciałbym postawić nacisk na odgrywanie postaci i swoistą głębię systemu, nie ukrywam że Mag z uwagi na możliwości dla graczy prowadzi się cholernie trudno, ale liczyłbym na współpracę ponad podziałami. Przede wszystkim zaś na pewne poważne podejście do tematu, ponieważ grając za młodu w ten system, nawet w połowie nie ogarnąłem tego co wnosi on do metafizyki oWoda, pojęcia typu Avatar, Esencja itd zostawiając poza marginesem bardziej samotne niż orkowa kurtyzana w Głębi Dorna.

Jeżeli znajdzie się drużyna chętnych śmiałków, po uprzednim przeanalizowaniu obligatoryjnych historii postaci, można by było z tym ruszyć na bliżej nieokreśloną "wiosnę" [ na 100% po sesji (tej niedobrej sesji) ], w odstępach czasowych pi przez drzwi raz na dwa tygodnie.
Czekam na odzew i pozdrawiam
BlizZ z Miasta Świętej Wieży
Zapisane
shg
Wtajemniczony kultu
**
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Grudzień 08, 2011, 22:43:24 »

Hej. Ja na pewno jestem chętny!

Wprawdzie w starego Maga nie grałem, ale w Wampira niemało... Zaległości nadrobię Uśmiech